Metodologies innovadores

En aquest àmbit no destaquem una metodologia en particular, sinó que es descriuen un seguit de metodologies que donen resposta als canvis de la societat per poder evolucionar i oferir una docència i un aprenentatge complet i actual. En aquest àmbit es presenten experiències relacionades amb: Metodologies centrades en l’estudiantat, Aprenentatge Basat en Problemes, Ludificació i Aprenentatge Servei.

image 2018

Horts socials a la URV: L’educació ambiental per a la innovació social

El projecte «Horts socials a la URV: L’educació ambiental per a la innovació social» és un projecte...

Veure més
image 2018

Projectes professionalitzadors com a metodologia d’apoderament de l’alumnat: l’experiència al grau d’enginyeria biomèdica

Aquest treball presenta l’experiència de les assignatures Medical Devices and its Design (IMDD) i Mo...

Veure més
image 2018

Creaflip: introducció de la classe inversa per al desenvolupament de la creativitat en els estudis de biomedicina

Els reptes que proposa el segle xxi són variats. Per a poder-los afrontar, és necessari formar els f...

Veure més
image 2018

Ús de Kahoot! com a eina de ludificació per a la retroalimentació a temps

Es presenta l’actuació introduïda en les pràctiques de laboratori de l’assignatura teoria de màquine...

Veure més
image 2018

Taller col·laboratiu per acostar els estudiants de l'àmbit de l´enginyeria civil i ambiental a problemàtiques reals

L’objectiu és acostar l’estudiantat a problemes reals de l’enginyeria civil, a proposta d’agents del...

Veure més
image 2018

L’art contemporani, els relats autobiogràfics i els espais híbrids com a experiències innovadores en l’aprenentatge

En aquesta comunicació mostrem el triangle metodològic format per l’ús de l’art contemporani, l’elab...

Veure més
image 2018

Tallers de robòtica submarina

Aquests tallers estan inspirats en el Sea Pearch Program del Massachusetts Institute of Technology (...

Veure més
image 2018

La Gamificació en l’educació superior.

La gamificació és una estratègia d’aprenentatge que s’introdueix a les aules amb la finalitat de mot...

Veure més
image 2018

Vers un aprenentatge del dret basat en l’experiència

El Grup d’Innovació Docent Consolidat va tenir com objectiu inicial la implementació de l’aprenentat...

Veure més
image 2018

Processos de sintonització entre els sabers del docent i l’aprenentatge de l’estudiant. Una experiència a la Facultat de Medicina.

El projecte s’inscriu en el camp de l’educació superior, i més concretament, en l’estudi de les inte...

Veure més

Aplica els filters