TIC

La incorporació de les tecnologies digitals en la docència no és una novetat. No obstant això, s'identifiquen experiències que permeten avançar en nous enfocaments amb aplicacions tecnològiques senzilles d'incorporar en la docència. En aquest àmbit es presenten experiències relacionades amb: - Eines i aplicacions i Formació online.

image 2018

Psychometric Toolbox

El projecte estava adreçat a millorar la docència de l’assignatura de Psicometria del Grau de Psicol...

Veure més
image 2018

Cinc claus de la col·laboració en línia en la formació inicial de docents de la UOC

L’Àmbit de Competències Digitals de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) duu a terme una formaci...

Veure més
image 2018

Avaluació de l’impacte social del curs en línia sobre el maneig clínic de la leishmaniosi cutània

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC), conjuntament amb l’Organització Mundial de la Salut (OMS),...

Veure més
image 2018

Eina virtual per a l’anàlisi cinemàtica de mecanismes

En aquest treball es presenta una eina virtual que s’utilitza en l’assignatura de teoria de mecanism...

Veure més
image 2018

L’ús d’un diari digital d’aprenentatge amb estudiants de mestre

Per tal d’aprendre d’una manera significativa i funcional els continguts que els proposem, els estud...

Veure més
image 2017

HackLab UPF: taller de cocreació

HackLab UPF: Taller de cocreació d’idees neix dins el marc dels estudis del grau en enginyeria de la...

Veure més
image 2017

Social Business: Una aproximació al blended-learning

Les darreres dècades en l’aprenentatge universitari es caracteritzen per l’aparició de múltiples pro...

Veure més
image 2017

Analitzar tecnologies emergents amb «autotallers» i sessions virtuals síncrones de debat

Com fer que alumnes d’un màster no presencial que no es troben mai físicament a l’aula en tota l’ass...

Veure més
image 2017

L’eina de l’e-Portfolio

Aquest projecte permet a l’estudiant fer una valoració crítica del seu propi aprenentatge, a la vega...

Veure més

Aplica els filters