TIC
La incorporació de les tecnologies digitals en la docència no és una novetat. No obstant això, s'identifiquen experiències que permeten avançar en nous enfocaments amb aplicacions tecnològiques senzilles d'incorporar en la docència. En aquest àmbit es presenten experiències relacionades amb: Eines i aplicacions i Formació online.
«E-portafolis» i escriptori virtual Folio: Un nou model tecnopedagògic per a la publicació en obert
El procés d’aprenentatge, la generació de coneixement i la creació de continguts, a les un…
Veure mésPsychometric Toolbox
El projecte estava adreçat a millorar la docència de l’assignatura de Psicometria del Grau…
Veure mésL’elaboració d’un booktràiler per a incidir en el desenvolupament de la competència literària i pedagògica dels mestres en formació
El domini de la interpretació i narració de textos literaris és un repte clau de la formac…
Veure mésL’ús d’un diari digital d’aprenentatge amb estudiants de mestre
Per tal d’aprendre d’una manera significativa i funcional els continguts que els proposem,…
Veure mésEina virtual per a l’anàlisi cinemàtica de mecanismes
En aquest treball es presenta una eina virtual que s’utilitza en l’assignatura de teoria d…
Veure mésAvaluació de l’impacte social del curs en línia sobre el maneig clínic de la leishmaniosi cutània
La Universitat Oberta de Catalunya (UOC), conjuntament amb l’Organització Mundial de la Sa…
Veure mésCinc claus de la col·laboració en línia en la formació inicial de docents de la UOC
L’Àmbit de Competències Digitals de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) duu a terme u…
Veure mésHackLab UPF: taller de cocreació
HackLab UPF: Taller de cocreació d’idees neix dins el marc dels estudis del grau en enginy…
Veure mésAtles d’anatomia seccional en el gos
En els últims temps han sorgit noves necessitats formatives en l’àmbit de l’anatomia vet…
Veure més