TIC

TIC

La incorporació de les tecnologies digitals en la docència no és una novetat. No obstant això, s'identifiquen experiències que permeten avançar en nous enfocaments amb aplicacions tecnològiques senzilles d'incorporar en la docència. En aquest àmbit es presenten experiències relacionades amb: Eines i aplicacions i Formació online.

2020

«E-portafolis» i escriptori virtual Folio: Un nou model tecnopedagògic per a la publicació en obert

El procés d’aprenentatge, la generació de coneixement i la creació de continguts, a les un…

Veure més
2020

Edublocs

Iniciat el curs 2017-2018, el projecte potencia l’aprenentatge autònom mitjançant la imple…

Veure més
2018

Psychometric Toolbox

El projecte estava adreçat a millorar la docència de l’assignatura de Psicometria del Grau…

Veure més
2018

L’ús d’un diari digital d’aprenentatge amb estudiants de mestre

Per tal d’aprendre d’una manera significativa i funcional els continguts que els proposem,…

Veure més
2018

Eina virtual per a l’anàlisi cinemàtica de mecanismes

En aquest treball es presenta una eina virtual que s’utilitza en l’assignatura de teoria d…

Veure més
2018

Avaluació de l’impacte social del curs en línia sobre el maneig clínic de la leishmaniosi cutània

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC), conjuntament amb l’Organització Mundial de la Sa…

Veure més
2018

Cinc claus de la col·laboració en línia en la formació inicial de docents de la UOC

L’Àmbit de Competències Digitals de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) duu a terme u…

Veure més
2017

HackLab UPF: taller de cocreació

HackLab UPF: Taller de cocreació d’idees neix dins el marc dels estudis del grau en enginy…

Veure més
2017

Atles d’anatomia seccional en el gos

En els últims temps han sorgit noves necessitats formatives en l’àmbit de l’anatomia vet…

Veure més

Aplica els filters